RTL4 in week 21 marktleider


RTL5 kwam uit op 7,8 procent en RTL7 had 4,3 procent. SBS6 was de tweede zender van Nederland met een aandeel van 13,5, Net5 had 5,3 procent en Veronica 5,7. Nederland 1 scoorde een aandeel van 11,6, Nederland 2 10,6 en Nederland 3 van 5,2 procent. Talpa had een marktaandeel van 7,5 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 27,4 procent, de zenders van RTL Nederland 26,7 procent en de SBS-zenders 24,4 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen Nederland en Kameroen was het best bekeken programma van de week met 3,540 miljoen kijkers. Hart van Nederland op zaterdag had 2,138 miljoen kijkers, Spoorloos had 12,891 miljoen kijkers. GTST op maandag werd bekeken door 1,793 miljoen mensen, gevolgd door het Journaal van 20.00 uur op zondag met 1,731 miljoen belangstellenden.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid