Laurus is moe van prijzenoorlog


‘Het is telkens dezelfde grammofoonplaat’, aldus een woordvoerder van Laurus. Volgens de zegsman gaat het inmiddels om centenwerk. Laurus reageert inmiddels volgens een standaardpatroon. Het bedrijf zegt dat de formules Edah en Konmar altijd al goedkoper zijn. Als de keten Super de Boer gemiddeld duurder wordt dan de Zaanse grootgrutter, verlaagt ook Super de Boer de prijzen.
’De getallen waarmee Albert Heijn prijzen verlaagt, zijn niet indrukwekkend. Iedereen is er inmiddels knap moe van", aldus de zegsman van Laurus. Volgens hem is het Albert Heijn alleen nog maar te doen om de publiciteit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen woordvoerster van Albert Heijn zei dat prijsverlagingen van enkele centen er wel toe doen. ‘Vijf cent is heel relevant als je het artikel elke dag koopt’, aldus de zegsvrouw. Zij wilde echter niet aangeven met hoeveel procent de duizend artikelen, waarvan circa drie kwart A-merken, gemiddeld goedkoper worden.
Laurus wijst op de verantwoordelijkheid van Albert Heijn voor de branche. ‘We verkopen met z'n allen nu al jaren zo'n vierhonderd producten zwaar onder de kostprijs (ANP).’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid