Financiële marketeer ergert zich aan besluiteloosheid


In onzekere economische tijden zijn er weinig mensen die hun nek uitsteken. Dat leidt tot lange discussies en marketeers worden daar onrustig van, aldus het bureau. Wat verder opvalt is, dat circa 30 procent van de marketeers zich niet (mede) verantwoordelijk voelt voor het realiseren van de omzetdoelstellingen.
De score plezier in het werk daalde in twee jaar tijd van bijna een 8 naar nog net een 7. Deelnemers aan het onderzoek die jonger dan 35 jaar zijn waarderen het plezier in het werk hoger dan deelnemers van 35 jaar en ouder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder blijkt uit de Marketingbarometer dat de samenwerking met de sales-organisatie een punt van verbetering is. In een rapportcijfer uitgedrukt scoort deze samenwerking ruim een 6. Vrouwelijke financiële marketeers waarderen de samenwerking met sales lager dan hun mannelijke collega’s.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid