Overslaan en naar de inhoud gaan

Financiële marketeer ergert zich aan besluiteloosheid

Financiële marketeers ergeren zich het meest aan de besluiteloosheid van de eigen organisatie, zo blijkt uit de Marketingbarometer (een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In onzekere economische tijden zijn er weinig mensen die hun nek uitsteken. Dat leidt tot lange discussies en marketeers worden daar onrustig van, aldus het bureau. Wat verder opvalt is, dat circa 30 procent van de marketeers zich niet (mede) verantwoordelijk voelt voor het realiseren van de omzetdoelstellingen.

related partner content for mobile comes here

De score plezier in het werk daalde in twee jaar tijd van bijna een 8 naar nog net een 7. Deelnemers aan het onderzoek die jonger dan 35 jaar zijn waarderen het plezier in het werk hoger dan deelnemers van 35 jaar en ouder.

Verder blijkt uit de Marketingbarometer dat de samenwerking met de sales-organisatie een punt van verbetering is. In een rapportcijfer uitgedrukt scoort deze samenwerking ruim een 6. Vrouwelijke financiële marketeers waarderen de samenwerking met sales lager dan hun mannelijke collega’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in