Overslaan en naar de inhoud gaan

Internationale pitch Bacardi

Bacardi, 's werelds grootste rum merk, zoekt een nieuw bureau. Het account is ruim 100 miljoen US dollar waard en sinds 2005 ondergebracht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Deze internationale communicatie review komt voort uit veranderend consumentengedrag en heeft niets te maken met de waardering voor het huidige bureau' aldus een woordvoerster van Bacardi. Het account zet jaarlijks 2,5 miljard US dollar om en is 's werelds vierde gedestilleerde drankmerk in het retail kanaal. De wereldwijde mediabestedingen zouden rond de 100 miljoen US dollar liggen. Het is niet bekend welke bureaus worden uitgenodigd voor de pitch, maar op dit moment werken naast Y&R ook Leo Burnett, McCann Erickson, 23 Red en 180 Amsterdam voor het account. (Advertising Age)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in