Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten waarderen bedrijven op goudengids.nl

Op goudengids.nl zijn binnenkort niet alleen telefoonnummers van bedrijven te vinden, maar ook de waardering van de klanten van de genoemde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgever Truvo Nederland BV wil van goudengids.nl een ‘centraal platform met consumentenervaringen en -waarderingen van bedrijven in alle sectoren’ maken. Gebruikers krijgen de mogelijkheid de service van een bedrijf te beoordelen. Naast deze 'review' kunnen zij ook hun waardering, 'rating' genaamd, uitspreken door het toekennen van één tot vijf sterren. Hiermee noemt de Gouden Gids zichzelf een centrale plek voor ‘digitale mond-tot-mond reclame’. Op basis van ervaringen in België verwacht Truvo 750 tot 1000 nieuwe 'ratings & reviews' per maand.

related partner content for mobile comes here

De ervaringen van de gebruikers zijn terug te vinden op de detailpagina van het gevonden bedrijf. Op de resultaatpagina van elke bedrijfsvermelding is tevens de button 'Geef uw mening' toegevoegd. Geregistreerde 'Mijn Gids' gebruikers kunnen hun waardering over bedrijven en diensten uitspreken door sterren toe te kennen en een 'comment' te plaatsen in een apart kader. De waardering en het gegeven commentaar is direct zichtbaar op de website.
Om misbruik van deze functionaliteit te voorkomen worden alle meningen dagelijks gecontroleerd op onder andere kwetsende en discriminerend uitingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in