Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal Willen We Allemaal!

Het programma is nu helemaal rond en er zijn erg veel sprekers. Maar het is dan ook een congres dat veel behandelt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Tijdschrift voor Marketing en 3MO (Alfred Levi) organiseren op 1 oktober in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum, het congres:

related partner content for mobile comes here

Het event is opgebouwd rond de verschillende blokkades die marketeers ervaren bij het invoeren van interactieve marketing.

*Is internet wel geschikt voor branding?
*Wie bereik je nu via internet en wat moet je echt meten?
*Hoe zorg je dat je de eigen organisatie overtuigt van de noodzaak van interactieve marketing?
*Is de integratie van online en offline echt zo moeilijk?

Ook wordt die dag een onderzoek van Synovate naar de concrete inzet van interactieve marketing door marketeers gepresenteerd.

De lijst van sprekers is lang, maar ook imposant: Joris van Heukelom (Ilse Media), Lucas Hulsebos (Metrixlab), Mark Woerde (Lemz), Emile van de Berg (Isobar), Jeroen de Bakker (2008, Hyves), Dick Buschman (Achtung) en Willem van der Schoot (FHV/BBDO) zullen de problemen én de oplossingen van marketeers bespreken.

Herwin van den Berg (Heineken), Mathijs Hagenaars (Volkswagen), Michel Schaeffer (Bol.com), Hans Hagenaars (ING) en Ivonne Boumeester (Unilever Benelux) vertellen hoe in hun organisaties met de barrieres wordt omgesprongen en hoe zij interactieve marketing op de agenda krijgen en houden.

is key note speaker. Smith heeft 25 jaar ervaring in marketingstrategie en interactive consumer product design en sprak op de Ad:Tech conferenties in de VS.

Smith (over zijn thema: 'My new mantra is that service companies need to learn more about product development and product companies need to learn more about world-class service.'

Op 1 oktober spreekt hij over de rol die internet op dat vlak speelt.

Digitaal Willen We Allemaal is geen technisch verhaal, maar praktijkgericht en voor marketeers die nu eens echt werk willen maken van interactieve oplossingen.

Voor meer info en aanmelden: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in