Digitaal Willen We Allemaal!
Het Tijdschrift voor Marketing en 3MO (Alfred Levi) organiseren op 1 oktober in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum, het congres: Digitaal Willen We Allemaal
Het event is opgebouwd rond de verschillende blokkades die marketeers ervaren bij het invoeren van interactieve marketing.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
*Is internet wel geschikt voor branding?
*Wie bereik je nu via internet en wat moet je echt meten?
*Hoe zorg je dat je de eigen organisatie overtuigt van de noodzaak van interactieve marketing?
*Is de integratie van online en offline echt zo moeilijk?
Ook wordt die dag een onderzoek van Synovate naar de concrete inzet van interactieve marketing door marketeers gepresenteerd.
De lijst van sprekers is lang, maar ook imposant: Joris van Heukelom (Ilse Media), Lucas Hulsebos (Metrixlab), Mark Woerde (Lemz), Emile van de Berg (Isobar), Jeroen de Bakker (2008, Hyves), Dick Buschman (Achtung) en Willem van der Schoot (FHV/BBDO) zullen de problemen én de oplossingen van marketeers bespreken.
Herwin van den Berg (Heineken), Mathijs Hagenaars (Volkswagen), Michel Schaeffer (Bol.com), Hans Hagenaars (ING) en Ivonne Boumeester (Unilever Benelux) vertellen hoe in hun organisaties met de barrieres wordt omgesprongen en hoe zij interactieve marketing op de agenda krijgen en houden.
Tim Smith is key note speaker. Smith heeft 25 jaar ervaring in marketingstrategie en interactive consumer product design en sprak op de Ad:Tech conferenties in de VS.
Smith (over zijn thema: 'My new mantra is that service companies need to learn more about product development and product companies need to learn more about world-class service.'
Op 1 oktober spreekt hij over de rol die internet op dat vlak speelt.
Digitaal Willen We Allemaal is geen technisch verhaal, maar praktijkgericht en voor marketeers die nu eens echt werk willen maken van interactieve oplossingen.
Voor meer info en aanmelden: Digitaal Willen We Allemaal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid