Fiat en Diesel, samenwerking tussen twee Italianen


Fiat en Ford geven antwoord op het feit dat het roer om gaat in de auto industrie (eerder artikel). Even als Ford, die het model de Mercury Mariner Hybrid SUV online verkoopt, zal Fiat haar model, de Fiat 500, alleen online gaan verkopen. Dit model krijgt een Diesel logo en is dan ook meteen het resultaat van een samenwerking met Diesel. Op de website kan de consument de auto zelf configureren. De Fiat 500 sluit volgens marketing director Elena Bernardelli perfect aan op het merk Diesel. Zo heeft Diesel ook meegeholpen aan het design van de auto. De auto zal beschikbaar zijn in 10.000 exemplaren.
De Diesel branded Fiat
De primaire kleur van de auto zal groen zijn, ofwel "Verde Diesel" (Diesel Groen). Dit is een verwijzing naar de privé helikopter van Diesel CEO Renzo Rosso. Daarnaast kan de consument kiezen uit twee andere kleuren: nero en marrone Diesel (zwart en Diesel bruin). De lichtmetalen velgen zijn voorzien van Diesel logo's en de bekleding zal zijn voorzien van Diesel jeansstof (Denim). Bekijk hier enkele foto's.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZou u dit model aanschaffen? Als je beseft dat Diesel horlogebandjes al 50% van de prijs van een Diesel horloge zijn...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid