Overslaan en naar de inhoud gaan

Fiat en Diesel, samenwerking tussen twee Italianen

Fiat en Ford geven antwoord op het feit dat het roer om gaat in de auto industrie (eerder artikel). Even als Ford, die het model de Mercury…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fiat en Ford geven antwoord op het feit dat het roer om gaat in de auto industrie (). Even als , die het model de Mercury Mariner Hybrid SUV online verkoopt, zal Fiat haar model, de Fiat 500, alleen online gaan verkopen. Dit model krijgt een Diesel logo en is dan ook meteen het resultaat van een samenwerking met Diesel. Op de website kan de consument de auto zelf configureren. De Fiat 500 sluit volgens marketing director Elena Bernardelli perfect aan op het merk Diesel. Zo heeft Diesel ook meegeholpen aan het design van de auto. De auto zal beschikbaar zijn in 10.000 exemplaren.

related partner content for mobile comes here

De Diesel branded Fiat
De primaire kleur van de auto zal groen zijn, ofwel "Verde Diesel" (Diesel Groen). Dit is een verwijzing naar de privé helikopter van Diesel CEO Renzo Rosso. Daarnaast kan de consument kiezen uit twee andere kleuren: nero en marrone Diesel (zwart en Diesel bruin). De lichtmetalen velgen zijn voorzien van Diesel logo's en de bekleding zal zijn voorzien van Diesel jeansstof (Denim). Bekijk hier .

Zou u dit model aanschaffen? Als je beseft dat Diesel horlogebandjes al 50% van de prijs van een Diesel horloge zijn...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in