Overslaan en naar de inhoud gaan

Durex deelt uit en zoekt testers

Durex is op zoek naar 10.000 condoomtesters (m/v) om een nieuwe condoomvariant te testen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is op zoek naar 10.000 condoomtesters (m/v) om een nieuwe condoomvariant te testen.

related partner content for mobile comes here

Geïnteresseerden kunnen solliciteren op en ontvangen een aantal dagen na aanmelding een Durex Pleasuremaxcondoom in de bus. Durex verwacht van de testers dat ze hun ervaringen uitgebreid uit de doeken doen.

De sampling-actie nieuwe stijl duurt tot eind november, maar 'op is op' volgens productmanager Loes van Alst: 'Daarna kunnen mensen natuurlijk wel een open sollicitatie insturen.'

Zoals bij elke sollicitatie verlangt de werkgever wat persoonlijke gegevens, waarna Durex 'de arbeidsvoorwaarden' toelicht. Durex vraagt onder andere naar ervaring, internationale contacten en voorkeur , dus waarschijnlijk komt de condoomfabrikant over een maandje met een aantal leuke onderzoeksresultaten naar buiten.

Na akkoord wordt het contract 'ondertekend' en mag je de officiële titel 'Durex Condoomtester' dragen. Je kunt je echter maar 1 keer inschrijven, aldus van Alst.

De actie is bedacht door reclamebureau uit Oosterhout en bevat ook een virale component: testpersonen kunnen vanaf de site visitekaartjes en e-cards verzenden naar vrienden. Deze brandactivation campagne is de eerste actie die Comm'pas voor Durex-eigenaar SSL Healthcare heeft ontwikkeld.

Op de vacaturesite is ook aandacht voor Durex line-extensions als vibrators en vibrerende ringen, onder het kopje 'doorgroeimogelijkheden'.
Durex heeft de laatste jaren haar assortiment uitgebreid om een bredere markt te kunnen bedienen en de line-extensions moeten de nieuwe positionering van het merk ondersteunen: van 'safe sex' naar 'better sex'.

Na de testfase kunnen de condoomtesters (vrijblijvend) hun ervaring kwijt op een online evaluatieformulier. Je maakt bovendien kans op een hotelovernachting in de Durex Play Room in het Engelse Brighton, compleet met kingsize bad, bed en danspaal...mits je een slagzin verzint.

En, wat gaat Durex met deze data doen? Loes van Alst: 'Nog niet bekend. Deze actie levert inderdaad een hoop data op en welicht kunnen we dat meenemen in een vervolg.'

Comm'pas mag overigens ook gaan ontwikkelen voor het Durex-zustermerk Scholl: dit merk biedt een breed pakket aan voetverzorgingsproducten als likdoornpleisters en een collectie modieuze schoenen. Comm'pas zal hier later dit jaar voor aan de slag gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in