
De club uit Zeist die enkele weken geleden een kleine guerilla begon in verzekeringsland, gaat blijkbaar de volgende stap zetten in de strijd tegen 'datzo'.
En de toon die ze met hun eerdere abri-campagne en datzo-website hebben neergezet, wordt in de commercials nog een tandje opgevoerd.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensZo wordt Datzo in de commercials neergezet als een soort stoffig, ouderwets, log, traag en traditioneel oostblok-bedrijf. Met de eeuwige dikke sigaar in de mond (of hand).
Humor speelt duidelijk een centrale rol in deze commercials. Gevaarlijk, want je slaat de plak snel mis, maar in ditzo geval is het behoorlijk goed uitgewerkt. Vooral de opmerking 'ha, hele andere kleur' in relatie tot een vervangende auto vind ik persoonlijk erg sterk. Maar ook de beroemde 'deuren-grap' die werkt zo goed kennen van de droopy cartoons komt langs.
Maar humor blijft natuurlijk een erg persoonlijk iets, dus ik ben erg benieuwd wat anderen er van gaan vinden...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee