Discovery Channel en Continental met WK-actie
Daarmee moet 'de ultieme voorzet aan Oranje' worden gegeven voor het WK voetbal in Zuid-Afrika. Kijkers wordt via promo’s op Discovery Channel gevraagd om een filmpje te maken van hun origineelste voetbaltruc. De actie loopt tussen 5 maart en 3 mei 2010 en wordt op tv, online, radio en in print aangejaagd. Continental Banden Groep, Mediacom en Discovery Channel slaan de handen ineen voor deze actie.
Kijkers kunnen op www.discoverychannel.nl een filmpje uploaden van hun meest originele voetbaltruc. Inzendingen op een bijzondere locatie of opvallende outift vallen hierbij extra op. De enige voorwaarde is dat de bal vanaf links in beeld wordt ontvangen en naar rechts het beeld verlaat. Discovery Channel monteert de trucs aan elkaar, waarna kijkers hun vrienden via e-mail en sociale netwerksites kunnen oproepen om te stemmen op hun filmpje. De inzendingen met de meeste stemmen winnen 2 kaarten voor de wedstrijd Nederland-Denemarken op 14 juni aanstaande inclusief reis, verblijf in een luxe lodge en een safari. In totaal worden er vijf van deze arrangementen aangeboden door Continental.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid