Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Channel en Continental met WK-actie

Discovery Channel en Continental Banden Groep roepen Nederlandse mannen op hun origineelste voetbaltruc in te sturen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee moet 'de ultieme voorzet aan Oranje' worden gegeven voor het WK voetbal in Zuid-Afrika. Kijkers wordt via promo’s op Discovery Channel gevraagd om een filmpje te maken van hun origineelste voetbaltruc. De actie loopt tussen 5 maart en 3 mei 2010 en wordt op tv, online, radio en in print aangejaagd. Continental Banden Groep, Mediacom en Discovery Channel slaan de handen ineen voor deze actie.

related partner content for mobile comes here

Kijkers kunnen op een filmpje uploaden van hun meest originele voetbaltruc. Inzendingen op een bijzondere locatie of opvallende outift vallen hierbij extra op. De enige voorwaarde is dat de bal vanaf links in beeld wordt ontvangen en naar rechts het beeld verlaat. Discovery Channel monteert de trucs aan elkaar, waarna kijkers hun vrienden via e-mail en sociale netwerksites kunnen oproepen om te stemmen op hun filmpje. De inzendingen met de meeste stemmen winnen 2 kaarten voor de wedstrijd Nederland-Denemarken op 14 juni aanstaande inclusief reis, verblijf in een luxe lodge en een safari. In totaal worden er vijf van deze arrangementen aangeboden door Continental.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in