Unox nummer 1 merk Olympische Spelen


Dat blijkt uit de maandelijkse meting van De Telegraaf naar het Oranjegevoel. Daarnaast komt Unox ook de top 10 van bedrijven binnen die geassocieerd worden met Oranje. Unox heeft een grote campagne in diverse landelijke media. Zij benadrukt in deze campagne dat het weer ‘ouderwets schaatsen kijken’ wordt. De campagne van Unox valt op en wordt door veel mensen herinnerd. Uit de vraag van welke adverteerders mensen een reclame over Oranje(sporters) hebben gezien, blijkt dat Unox het bedrijf is dat in de ogen van het publiek het meeste heeft geadverteerd met Oranje(sporters).
Ook van Heineken en Essent hebben veel mensen een reclamecampagne gezien die op het evenement inhaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Telegraaf liet Bureau Consumenten Onderzoek bijna 300 Nederlanders ondervragen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid