Overslaan en naar de inhoud gaan

Unox nummer 1 merk Olympische Spelen

Unox wordt verreweg het meeste in verband gebracht met de Olympische Spelen en heeft haar positie gedurende de Spelen verder versterkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de maandelijkse meting van De Telegraaf naar het Oranjegevoel. Daarnaast komt Unox ook de top 10 van bedrijven binnen die geassocieerd worden met Oranje. Unox heeft een grote campagne in diverse landelijke media. Zij benadrukt in deze campagne dat het weer ‘ouderwets schaatsen kijken’ wordt. De campagne van Unox valt op en wordt door veel mensen herinnerd. Uit de vraag van welke adverteerders mensen een reclame over Oranje(sporters) hebben gezien, blijkt dat Unox het bedrijf is dat in de ogen van het publiek het meeste heeft geadverteerd met Oranje(sporters).

related partner content for mobile comes here

Ook van Heineken en Essent hebben veel mensen een reclamecampagne gezien die op het evenement inhaakt.

De Telegraaf liet Bureau Consumenten Onderzoek bijna 300 Nederlanders ondervragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in