Nieuwe award voor beste kids- en jongerenmarketingcampagne
Het jaarcongres Trends in kids- en jongerenmarketing organiseert in samenwerking met Young Marketing dit jaar voor het eerst een verkiezing voor de beste kids- en jongerenmarketingcampagne: ‘De Perfecte Beat!’.
De prijs is volgens de initiatiefnemers bedoeld om creatieve en succesvolle kids- en jongerenmarketingcampagnes te belonen en als voorbeeld te stellen voor de branche. Iedereen die in 2009/2010 een campagne heeft gemaakt gericht op kinderen van 4-12 en /of jongeren van 12-24 jaar, kan meedingen naar de prijs.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaAdverteerders en bureaus kunnen tot en met 31 maart 2010 via www.perfectebeat.nl campagnes insturen. Eind april selecteert een jury van jongeren en vakspecialisten een shortlist van drie campagnes per categorie die tijdens het congres worden gepresenteerd. De winnende campagne in de categorie ‘kids’ en de categorie ‘jongeren’ worden op 2 en 3 juni door de congresbezoekers gekozen.
De Jury van ‘De Perfecte Beat!’ 2010
Dennis Hoogervorst, Young Marketing
Patz van der Sloot, CircusPatz
Eline Kwantes, Nickelodeon
Esther Langerhorst, KidsVitaal
Ludo Keizer, TriggerBoys
Thimon de Jong, Trendsactive
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid