Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe award voor beste kids- en jongerenmarketingcampagne

Het jaarcongres Trends in kids- en jongerenmarketing organiseert in samenwerking met Young Marketing dit jaar voor het eerst een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het jaarcongres Trends in kids- en jongerenmarketing organiseert in samenwerking met Young Marketing dit jaar voor het eerst een verkiezing voor de beste kids- en jongerenmarketingcampagne: ‘

related partner content for mobile comes here

De prijs is volgens de initiatiefnemers bedoeld om creatieve en succesvolle kids- en jongerenmarketingcampagnes te belonen en als voorbeeld te stellen voor de branche. Iedereen die in 2009/2010 een campagne heeft gemaakt gericht op kinderen van 4-12 en /of jongeren van 12-24 jaar, kan meedingen naar de prijs.

Adverteerders en bureaus kunnen tot en met 31 maart 2010 via campagnes insturen. Eind april selecteert een jury van jongeren en vakspecialisten een shortlist van drie campagnes per categorie die tijdens het congres worden gepresenteerd. De winnende campagne in de categorie ‘kids’ en de categorie ‘jongeren’ worden op 2 en 3 juni door de congresbezoekers gekozen.

De Jury van ‘De Perfecte Beat!’ 2010
Dennis Hoogervorst, Young Marketing
Patz van der Sloot, CircusPatz
Eline Kwantes, Nickelodeon
Esther Langerhorst, KidsVitaal
Ludo Keizer, TriggerBoys
Thimon de Jong, Trendsactive

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in