Overslaan en naar de inhoud gaan

ING richt sponsoractiviteiten vooral op de jeugd

ING wil een bijdrage leveren aan de toekomst van het Nederlands voetbal. Daarom gaat het de sponsoractiviteiten in samenwerking met de KNVB…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Groep 6 van de Max Havelaarschool uit Delft werd maanadag tijdens de les overvallen. Op uitnodiging van ING mochten ze een training van het Nederlands elftal bijwonen. Het uitje behelsde onder meer een voetbalclinic van oud-international Pierre van Hooijdonk. En ze ontmoetten een groot aantal spelers van het Nederlands elftal waaronder Dirk Kuyt, Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerster van ING, Monique Bouwmeester, zegt dat ING zich als nieuwe hoofdsponsor van Oranje structureel gaat richten op de jeugd. Enthousiasmeren van de jeugd voor het voetbal is volgens haar het belangrijkst. Bouwmeester: ‘ING wil een bijdrage leveren aan de toekomst van het voetbal.’ Het uitje van de schoolklas uit Delft is bedoeld als pilot. Bij een positieve evaluatie gaat ING dergelijke schoolreizen vaker organiseren.

Op 2 april aanstaande organiseert de KNVB een kinderpersconferentie. ING nodigt kinderen daarvoor uit. Later in het jaar wil ING nog meer sponsoractiviteiten gericht op kinderen ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in