De trends in direct marketing
De dm-branche ziet dit jaar een aantal technieken definitief doorbreken: variabele datapersonalisatie, web-to-print,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Coca-Cola lanceerde vorige zomer een dm-actie via de mobiele telefoon, samen met ChaCha (een zoekdienst voor mobiele bellers). De respons was met 5,2 procent erg hoog.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar, waarschuwen dm’ers: vergeet de combinatie van dm met klassieke printmedia niet. Want print is niet dood. Bladen en kranten worden wel dunner maar hebben een toegewijd publiek. Ook de combinatie van online en offline catalogi blijft goud waard.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing News
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid