Follow-up Walk-in Fridge Heineken
De commercial heeft mensen op ideeën gebracht, zo zien we in de opvolger van het filmpje. Daarin zien we een man aan zijn Poolse aannemer uitleggen dat hij ook graag zo’n inloopkoelkast in zijn nieuwe huis wil. Zijn aannemer begrijpt dat volkomen. Of toch niet?
De nieuwe commercial wordt vanaf vandaag verspreid op internet en is vanaf morgen op de buis.
De oorspronkelijke Walk-in Fridge commercial is inmiddels een wereldwijd succes en wordt in 20 landen uitgezonden. Zo wordt het filmpje sinds twee weken ook in de Verenigde Staten uitgezonden. Heineken USA besloot de commercial te adapteren nadat het filmpje een wereldwijde hit werd op Youtube: alleen al daar werd het filmpje zo’n 6 miljoen keer bekeken.
Kijk hier hier naar de commercial.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet aantal spoofs op de Walk-in Fridge Commercial groeit ook nog steeds. Het Amerikaanse NBA basketbalteam van de Cleveland Cavaliers heeft een filmpje gemaakt om aandacht te vragen voor de play-offs.
Verantwoordelijk bij Heineken: Floris Cobelens
Bureau: TBWA\Neboko
Creatie: Cor den Boer, Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Regie: Bart Timmer (Czar)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid