Overslaan en naar de inhoud gaan

Follow-up Walk-in Fridge Heineken

Binnen drie maanden na de Walk-in Fridge komen Heineken en TBWA\Neboko vandaag al met de follow-up.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial heeft mensen op ideeën gebracht, zo zien we in de opvolger van het filmpje. Daarin zien we een man aan zijn Poolse aannemer uitleggen dat hij ook graag zo’n inloopkoelkast in zijn nieuwe huis wil. Zijn aannemer begrijpt dat volkomen. Of toch niet?
De nieuwe commercial wordt vanaf vandaag verspreid op internet en is vanaf morgen op de buis.
De oorspronkelijke Walk-in Fridge commercial is inmiddels een wereldwijd succes en wordt in 20 landen uitgezonden. Zo wordt het filmpje sinds twee weken ook in de Verenigde Staten uitgezonden. Heineken USA besloot de commercial te adapteren nadat het filmpje een wereldwijde hit werd op Youtube: alleen al daar werd het filmpje zo’n 6 miljoen keer bekeken.

related partner content for mobile comes here

Kijk hier naar de commercial.

Het aantal spoofs op de Walk-in Fridge Commercial groeit ook nog steeds. Het Amerikaanse NBA basketbalteam van de Cleveland Cavaliers heeft een gemaakt om aandacht te vragen voor de play-offs.

Verantwoordelijk bij Heineken: Floris Cobelens
Bureau: TBWA\Neboko
Creatie: Cor den Boer, Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Regie: Bart Timmer (Czar)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in