Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond vindt Dutchtone-actie belachelijk

Dutchtone beweert ook vandaag weer in dagbladadvertenties de beste te zijn als het gaat om het krijgen van verbindingen. Onzin, zegt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een belachelijke actie noemt Ewald van Kouwen van de Consumentenbond de advertenties van Dutchtone. Daarin stelt Dutchtone dat uit onderzoek van de Consumentenbond zou blijken dat het bedrijf bij het leggen van verbindingen het beter doet dan de vier andere telecomaanbieders.

related partner content for mobile comes here

Volgens Van Kouwen is Dutchtone helemaal niet beter. De Consumentenbond heeft Dutchtone inmiddels van zijn grieven op de hoogte gebracht. Bovendien zal de bond bij het eerstvolgende overleg met de telecomaanbieders ‘stevig aan de bel trekken’. Dutchtone zegt ‘enorm verbaasd’ te zijn over de kritiek van de Consumentenbond. Een woordvoerder weerspreekt dat de verschillen tussen de verschillende aanbieders ‘niet significant’ zijn.

Dutchtone is dan ook niet van plan om met de advertenties te stoppen. Van Kouwen wil geen antwoord geven op de vraag of de bond naar de rechter stapt als Dutchtone doorgaat met adverteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in