Communicatie Poll: symptoomreclame
De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan de kritiek op door famaceuten opgezette websites met informatie over medische…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan de kritiek op door famaceuten opgezette websites met informatie over medische kwalen, door sommigen betiteld als ‘symptoomreclame’ . De stelling ‘Websites gewijd aan symptomen zijn geen reclame maar voorlichting’. (zie ook opinie-artikel en homepage rechterkolom)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van vorige week luidde ‘Ab Klink toont gebrek aan regie bij de griepcampagne.’ Daarmee was 79 procent van de stemmers het eens. Zij kozen het antwoord ‘Inderdaad, de overheidsinformatie is verwarrend en onsamenhangend’. Een minderheid van 21 procent oordeelde anders en koos voor ‘Nee, het is ook ondoenlijk om één verhaal te maken van iets zo onvoorspelbaars’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid