Communicatie Poll: daadkracht van Kabinet Rutte
De Communicatie Poll is gewijd aan start met opgestroopte mouwen van Kabinet Rutte. Wordt hier een daadkrachtig beleid in de praktijk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde 'KLM wil de klantenservice verleggen naar Twitter en Facebook. Goed idee?'. Daarover waren de meningen bijna gelijkelijk verdeeld. Een krappe meerderheid van 51 procent koos voor de optie ‘Ja, slimme zet, voor KLM een rijke bron van informatie en de klant krijgt direct antwoord’. De andere 49 procent klikte op het antwoord ‘Grote flauwekul, niet iedereen zit op Twitter of Facebook en wat is er mis met telefoon en e-mail?’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid