
Een half jaar geleden maakten we melding van één van de grootste marketingblunders van Coca-Cola, de reactie op de leuke filmpjes van Mentos met de spuitend Diet Coke flessen. Maar na een uiteindelijke positieve reactie van Coca-Cola gaat de suikverwaterfabrikant nu YouTube zelf gebruiken.
Mediapost in New York begint de werkweek goed in New York met een aardig bericht over Coca-Cola dat YouTube inzet voor marketing.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBMet een speciale site binnen YouTube biedt Coke de mogelijkheid om zelf geboden videowensen te versturen onder haar merk, en ook de mogelijkheid voor gebruikers om zelf wensfilmpjes in te sturen. WishCast heet het initiatief.
Ingeleid met een wens van Tim Kopp, VP Interactive Marketing van Coca-Cola. Kijk even, hoe je zoiets niet moet doen. Hoezo autocue?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee