Overslaan en naar de inhoud gaan

Coke nu zelf YouTube actor

Een half jaar geleden maakten we melding van één van de grootste marketingblunders van Coca-Cola, de reactie op de leuke filmpjes van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een half jaar geleden van één van de grootste marketingblunders van Coca-Cola, de reactie op de leuke filmpjes van Mentos met de spuitend Diet Coke flessen. Maar na een uiteindelijke positieve reactie van Coca-Cola gaat de suikverwaterfabrikant nu zelf gebruiken.

related partner content for mobile comes here

Mediapost in New York in New York met een aardig bericht over Coca-Cola dat YouTube inzet voor marketing.

Met een speciale site binnen YouTube biedt Coke de mogelijkheid om zelf geboden videowensen te versturen onder haar merk, en ook de mogelijkheid voor gebruikers om zelf wensfilmpjes in te sturen. heet het initiatief.

Ingeleid met een , VP Interactive Marketing van Coca-Cola. Kijk even, hoe je zoiets niet moet doen. Hoezo autocue?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in