Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogger en Twitter: toevallige innovaties

In de The Economist staat een artikel over de oprichter van Blogger en Twitter, Evan Williams. Het aardige is dat blogger slechts een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de staat een artikel over de oprichter van Blogger en Twitter, Evan Williams. Het aardige is dat blogger slechts een bij-product is en als projecttool werd ingezet.

related partner content for mobile comes here

In 2003 is Blogger verkocht aan Google en inmiddels is de rest geschiedenis. Binnen een jaar vertrok Evan Williams om aan te werken. Een van de projecten die hieruit voortvloeide is Twitter. Daarmee is Twitter de derde belangrijkste ontwikkeling in Silicon Valley in 2007 na iPhone en Facebook. Een van de belangrijkste stappen is dat de ontwikkelaars van Twitter losgeweekt zijn van en nieuw talent wordt binnengehaald. De magie van Silicon Valley blijft bestaan met mensen als Evan Williams.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in