Overslaan en naar de inhoud gaan

Hogeschool Utrecht wint Student EventGame 2007

Hogeschool Utrecht heeft op 6 december jl. de Student EventGame 2007 gewonnen. Het jaarlijks terugkerend event, georganiseerd door het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De studenten Junissa Faasen, Lenn Berghuis, Marc van Tintelen, Janine Hurink, Ineke Dijkstra en Ilona Willemse onder begeleiding van Harry Manders mogen zich het Eventtalent van 2007 noemen. ‘Zet de rode lijn voort’ luidt de rode lijn van het concept. Ieder mens is afhankelijk van zijn eigen rode levenslijn, de bloedbaan. Bij nierpatiënten wordt deze bloedbaan niet meer door de nieren gezuiverd. De nieren werken niet meer, de bloedbaan vervuilt en als er niet een gezonde donornier komt, zal de nierpatiënt uiteindelijk overlijden. Die rode lijn in ieders lichaam is dus van levensbelang. In dit concept worden o.a. kinderen ingezet om rode vuilniszakken te verkopen. De rode vuilniszakken zijn het symbool van reinigen en zuiveren. Door de vuilniszakken voor een substantieel bedrag te verkopen kan er door de schoolkinderen geld in worden gezameld. Om dit centrale idee wordt de week van de Week van de Nier georganiseerd.

related partner content for mobile comes here

De vakjury bestaande uit Joan Vogelland (De Nierstichting), Mandy Ruhé (KPMG) en Marius Voerman (Calore) waren het unaniem eens over de originaliteit, creativiteit en uitvoerbaarheid van dit concept. De prijs werd uitgereikt op 6 december jl. in de HNTV te Breda.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in