Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldipress naar Rautakirja

Aldipress, het verkoop- en distributiebedrijf van Sanoma Magazines voor de Nederlandse markt, maakt per 1 januari 2007 deel uit van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het besluit om Aldipress een andere plek te geven binnen de SanomaWSOY groep is in lijn met de strategie van het concern om alle activiteiten op het gebied van verkoop- en distributie van pers- en mediaproducten te bundelen. Daarmee moet aansluiting worden gevonden bij de toenemende internationalisering van de distributie- en retailmarkt.

related partner content for mobile comes here

Aldipress en Rautakirja gaan nauwer samenwerken. Beide bedrijven zullen expertise en kennis delen op het gebied van distributie en retail om de gezamenlijke positie te versterken. Edo Meerloo, ceeo van Aldipress, ziet meerdere voordelen van de nieuwe plek binnen de SanomaWSOY groep: ‘Door nauwer samen te werken en kennis te delen op gebieden als ict, business information, trade marketing en category management, zijn we nog beter in staat om onze marktpositie te versterken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in