Zes cases winnen bij Emma's
De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens de vijfde Nationale E-mail Marketing Conferentie, op 7 september 2006 in Media Plaza Utrecht. De zes cases winnen allemaal een Emma, al is nu nog onbekend of ze goud, zilver of brons winnen.
De winnende cases zijn ‘Ricetta di Bertolli’ (bureau: Suntzu), ‘Essent verbruiks- en tarievencommunicatie’ (Veritate), Martinairs ‘Online ticketverkoop verhogen’ (Yourzine ), ‘Postbank gaat de dialoog aan via e-mail’ (RapidSugar), ‘Online verhuiskaartenomzet via e-mailstrategie’ (RapidSugar) en een videomail voor het Van Gogh Museum (Bitmove).
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe jury bestond uit Marc Borgers (voorzitter Emma.nl), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (TPG Post) en Michel Schaeffer (Bol.com). ‘Het basisniveau is veel hoger dan de afgelopen jaren’, aldus juryvoorzitter Borgers. ‘Je ziet dat het medium e-mail door bedrijven uit alle branches wordt ingezet. De respons is in al deze gevallen zeer behoorlijk en je ziet daarin ook de acceptatie van het medium e-mail. De budgetten van e-mail marketing nemen ook toe, al blijft het in verhouding tot klassieke media laag.’
Meer informatie hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid