Overslaan en naar de inhoud gaan

Zes cases winnen bij Emma's

Bertolli, Essent, Martinair, Postbank, TPG Post en het Van Gogh Museum winnen dit jaar een Emma. E-mailcampagnes van deze zes bedrijven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens de vijfde Nationale E-mail Marketing Conferentie, op 7 september 2006 in Media Plaza Utrecht. De zes cases winnen allemaal een Emma, al is nu nog onbekend of ze goud, zilver of brons winnen.

related partner content for mobile comes here

De winnende cases zijn ‘Ricetta di Bertolli’ (bureau: Suntzu), ‘Essent verbruiks- en tarievencommunicatie’ (Veritate), Martinairs ‘Online ticketverkoop verhogen’ (Yourzine ), ‘Postbank gaat de dialoog aan via e-mail’ (RapidSugar), ‘Online verhuiskaartenomzet via e-mailstrategie’ (RapidSugar) en een videomail voor het Van Gogh Museum (Bitmove).

De jury bestond uit Marc Borgers (voorzitter Emma.nl), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (TPG Post) en Michel Schaeffer (Bol.com). ‘Het basisniveau is veel hoger dan de afgelopen jaren’, aldus juryvoorzitter Borgers. ‘Je ziet dat het medium e-mail door bedrijven uit alle branches wordt ingezet. De respons is in al deze gevallen zeer behoorlijk en je ziet daarin ook de acceptatie van het medium e-mail. De budgetten van e-mail marketing nemen ook toe, al blijft het in verhouding tot klassieke media laag.’

Meer informatie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in