Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft verdringt Aldi

Duitsers kiezen Microsoft als meeste succesvolle onderneming. De softwaregigant stoot hiermee Aldi van de troon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Microsoft scoorde in de benchmarkstudie ‘Top 100’, gehouden door het Duitse onderzoeksinstituut Mainzer Markforschungsinstituts Forum en het instituut Deutschen Gesellschaft für Qualität, 90,51 uit 100 en bleef daarmee Aldi (90,26) net voor. Aldi stond de laatste drie jaar op de eerste plaats.

related partner content for mobile comes here

Op plaats drie staat eBay met 88,56 punten uit 100, gevolgd door Coca Cola (88,13).

Overige bedrijven in de top 10 zijn Google, Tchibo, Nestlé, Porsche en Haribo.Onderaan de top 100 vindt men namen als, Opel, Deutsche Bahn en Fiat, die rond de 50 scoren.

Voor het onderzoek moesten 2000 Duitse onderdanen de 100 bekendste ondernemingen in Duitsland punten geven, onder andere op het gebied van succes, product- en servicekwaliteit, prijs, imago, innovatie en communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in