DE lanceert Nationale Burendag


Met Nationale Burendag, gepland op zaterdag 16 september, wil Douwe Egberts het contact tussen buren stimuleren. ‘Zet je deur open en win’, luidt het motto. Sinds gisteren is de speciale Burendag-website operationeel, ontvingen 350.000 vaste DE-klanten een mailing en worden 15,5 miljoen thema-verpakkingen van DE en Senseo uitgeleverd.
Het idee is bedacht en uitgevoerd door communicatiebureau Lemz, in nauw overleg met DE’s vaste reclamebureau FHV BBDO (dat met een speciale Burendag-commercial komt), internetbureau Framfab (verantwoordelijk voor de technische realisatie van de actiesite) en mediabureau OMD, dat een exclusieve deal maakte met SBS6, inclusief gegarandeerde airplay in diverse tv-programma’s zoals Piets Weerbericht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie ook Adfoblog
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid