Overslaan en naar de inhoud gaan

DE lanceert Nationale Burendag

Douwe Egberts heeft gisteren de aftrap gegeven voor een grootschalige brand activation: de Nationale Burendag. Iedere straat in Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Nationale Burendag, gepland op zaterdag 16 september, wil Douwe Egberts het contact tussen buren stimuleren. ‘Zet je deur open en win’, luidt het motto. Sinds gisteren is de speciale Burendag-website operationeel, ontvingen 350.000 vaste DE-klanten een mailing en worden 15,5 miljoen thema-verpakkingen van DE en Senseo uitgeleverd.

related partner content for mobile comes here

Het idee is bedacht en uitgevoerd door communicatiebureau Lemz, in nauw overleg met DE’s vaste reclamebureau FHV BBDO (dat met een speciale Burendag-commercial komt), internetbureau Framfab (verantwoordelijk voor de technische realisatie van de actiesite) en mediabureau OMD, dat een exclusieve deal maakte met SBS6, inclusief gegarandeerde airplay in diverse tv-programma’s zoals Piets Weerbericht.

Zie ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in