Jochem de Bruin scoort bij vrouwen


Vrouwen willen financiële reclame die eerlijk is, emotie heeft en waarin ze zich kunnen herkennen, zo blijkt uit Vrouwen en Financiën, een onderzoek van Sanoma Uitgevers Vrouwen. Het onderzoek werd gedaan door Veldkamp onder 795 vrouwen tussen de 18 en 65 jaar.
Bij geldbeslissingen in het gezin hebben beide partners evenveel invloed. Vrouwen vormen dus voor aanbieders een zeer belangrijke doelgroep. Maar bijna de helft van de vrouwen vindt dat financiële dienstverleners zich te veel op mannen richten.
Slechts drie procent van de vrouwen voelt zich aangesproken door de huidige financiële reclame. Zeven op de tien vrouwen vindt de uitingen niet eerlijk genoeg. Financiële adverteerders moeten vrouwen niet zozeer overtuigen van nut, belang of voordelen van hun producten, maar ze meer op de juiste toon aanspreken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid