
Berichten lezend over Amerikaanse tv-stations en internet denk je soms dat het elke dag 1 april is. Nu komt CBS met een strategie voor 'outernet'. Meest in het oog springend: reclame gaan maken op eieren. Niet op schapen dit keer. CBS heeft last van vogelgriep. Reclame op eieren. Die kun je stukslaan.
Washington Post doet ons kond van het idee van CBS om op eieren reclameleuzen te gaan plaatsen.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDat doet ze met het bedrijf EggFusion. (Misschien iets voor het Fusion-congres, nietwaar?) Dit bedrijf is gespecialiseerd in het massaal bedrukken van eieren.
En om serieus (?) te blijven: CBS heeft een hele Outernet strategie gepresenteerd: trek de gewone, fysieke wereld in met je marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee