Overslaan en naar de inhoud gaan

Wybe Sallows stapt over van DDB & Tribal naar Code d'Azur

De strategy director gaat de creatieve teams van het digitale bureau ondersteunen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van januari 2012 tot vorige maand was  strategy planner bij DDB & Tribal Amsterdam. Hij werkte voor internationale klanten als Heineken, TomTom, Adidas en KLM.

related partner content for mobile comes here

Hij was betrokken bij prijswinnend werk zoals Heineken&;s &;&; en recent nog KLM&;s &;&;.

Nik Nieuwenhuijs, managing director van Code d&;Azur, ziet de ervaring die Sallows meebrengt &;als een volgende stap op weg naar onze positie als een van de top creative digital agencies.&;

Zelf zegt Sallows over zijn overstap: &;Ik heb het geluk gehad om bij DDB & Tribal Amsterdam fantastisch werk te maken voor een breed scala aan ambitieuze klanten. Maar na bijna vijf jaar vond ik het tijd voor een volgende stap. Code d&;Azur heeft een sterk digitaal DNA en een bijzondere propositie die creativiteit en technologie op een spannende manier met elkaar combineert. Er was een goede klik wat betreft werk dat we bewonderen en werk dat we willen maken.&;

Sallows blijft actief bestuurslid van , het platform voor jong talent in de creatieve industrie, waar hij maandelijkse training- en inspiratiesessies organiseert. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in