VTwonen komt met scheurcover
De VTwonen van november heeft een opmerkelijke cover: een zogenaamde perforatiecover met een advertentie in drie lagen. De cover is gemaakt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De VTwonen van november heeft een opmerkelijke cover: een zogenaamde perforatiecover met een advertentie in drie lagen. De cover is gemaakt in samenwerking met Ikea.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Door de perforaties los te scheuren, kunnen er 27 combinaties gemaakt worden met een muur, bank en vloer. De advertentiecover sluit aan bij de Ikea-campagne ‘Elke dag is anders’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Erik Hannema, productmanager Plusproposities Sanoma Uitgevers, komt vanuit mediabureaus en adverteerders steeds vaker de vraag naar alternatieve advertentie-mogelijkheden in print.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid