Overslaan en naar de inhoud gaan

Trefpunt start Brandstage

Trefpunt Sports & Leisure marketing en Michiel Pot gaan samenwerken in de nieuwe bedrijfsactiviteit Brandstage.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf gaat mediaconcepten creëren voor adverteerders, met een centrale rol voor tv. Voor Trefpunt betekent dit een verdieping van haar activiteiten op het vlak van tv & entertainment. Volgens managing partner Henri van der Aat van Trefpunt geven merken steeds vaker aan andere dan traditionele communicatiekanalen te willen gebruiken. Non-spot tv is daarin belangrijk.’ Niet simpelweg billboarding of product placing, maar het merkgevoel met goede programma's op de consument overbrengen.’

related partner content for mobile comes here

Michiel Pot, was in het verleden onder meer werkzaam bij Endemol, was creatief directeur van Digital Peppers en tot maart van dit jaar creatief directeur bij Wunderman. Pot gaat de dagelijkse creatieve en algemene leiding over Brandstage voeren. ‘Brandstage gaat vertalen wat een
merk wil vertellen in wat de consument wil horen’, aldus Pot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in