Overslaan en naar de inhoud gaan

Slimme bedrijven veranderen

We zijn de crisis niet vergeten, maar doen alsof hij over is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedrijven zullen nu ook wel moeten investeren in omzetverhogende activiteiten, want groter worden door bezuinigen is nog nooit iemand gelukt.

Aandeelhouders hebben genoeg van &;behoud van de marge door het efficiënter maken van de operatie&;. Aandeelhouders willen gewoon weer groei zien.

Waar dienstverleners in de communicatie zich bewust van moeten zijn, is dat het prima is om een paar knaken te pakken van een bedrijf dat met een oud businessmodel nog wat wil groeien, maar dat het voor de eigen bedrijfsvoering niet verstandig is daar volledig op gericht te zijn. De ‘business case’ van de meeste retailers, bouwers, banken, telecom operators en autofabrikanten loopt stuk op de harde werkelijkheid van vandaag en de jaren die volgen.

De bevolking in West-Europa krimpt, internet blijft alles op zijn kop zetten en consumenten zijn bangig, want ze zien veel op zich afkomen en vooral weinig oplossingen.

Het gaat economisch wat beter, maar slimme bedrijven gaan nu veranderen en verschuiven de KPI’s van ‘meer marktaandeel’ naar ‘nieuwe markten’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in