Overslaan en naar de inhoud gaan

Twerken, Luis Suarez en Timor Steffens in film Replay

De kwaliteit van de Hyperflex collectie van Replay wordt getest met twerken, street dance, catwalk modelling en voetballen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Replay promoot zijn Hyperflex collectie in een campagne met FC Barcelona sterren als Luis Suarez en Neymar, Braziliaans supermodel Alessandra Ambrosio (onder toeziend oog van haar alter ego Doctor Ambrosio) en de Nederlandse danser Timor Steffens.
 
De campagne is ontwikkeld door 180 Amsterdam, inclusief online film, print en OOH. Pay-off: ‘Stretch your limits’.


related partner content for mobile comes here

Credits

REPLAY
Ceo - Matteo Sinigaglia
Benelux Managing Director - Art Zuyderwijk
Communication Director - Lorenza De Mattia 
Head of Digital - Fabrizio Consoli

180 Amsterdam
President and Chief Creative Officer – Al Moseley
Managing Director - Stephen Corlett
Creative Director - Martin Terhart
Copywriter - Martin Beswick 
Art Director - Stephane Lecoq

Production credits
Production Company - Bold Productions
Music – Adelphoi


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in