Overslaan en naar de inhoud gaan

Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp

Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Laura Hafkamp
Laura Hafkamp
Laura Hafkamp
Laura Hafkamp

De Reputatiegroep heeft Laura Hafkamp aangetrokken als senior-adviseur. Met deze aanstelling wil het Utrechtse bureau zijn onderzoekspraktijk verder ontwikkelen.

Hafkamp heeft uitgebreide ervaring op het gebied van onderzoek, onder andere door haar werk bij Sanoma Media (nu DPG) en de afgelopen jaren als senior-consultant bij onderzoeksbureau Ruigrok. Daar richtte zij zich op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.

‘Onderzoek, data en inzichten vormen de rode draad door mijn carrière’, stelt Hafkamp. Ze zegt zich graag verder te willen specialiseren in reputatie- en stakeholderonderzoek bij de Reputatiegroep. Vooral de vraagstukken gerelateerd aan grote maatschappelijke transities spreken haar aan.

Volgens Majorie Dijkstra, leider van het domein onderzoek bij de Reputatiegroep, zijn inzichten in de verwachtingen, aannames en belangen van stakeholders essentieel. De Reputatiegroep kan er zijn opdrachtgevers mee ‘helpen navigeren in de complexe omgeving en de verbinding met hun stakeholders te versterken’, zegt Dijkstra.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in