Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 2 en ORN grootste stijgers in CLO

Radio 2 en ORN hebben beide hun marktaandeel met 0,6 procent zien groeien in de periode juli/ augustus van het CLO van Intomart GfK. ORN…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 538 bewandelde de omgekeerde weg en noteerde een daling van 0,6 naar 11,3. Sky Radio zag het aandeel in de zomermaanden dalen van 9,9 naar 9,5. Radio 1 bleef op 7,8 steken en Radio 3 FM daalde van 7,9 naar 7,6.

related partner content for mobile comes here

De opmars van Q-Music gaat onverminderd door: van 6,1 naar 6,3. Ook Radio 10 Gold zag het aandeel stijgen: van 4,9 naar 5,1.

Veronica gaat van 4,9 naar 5,0 en ook Caz maakt progressie: van 1,6 naar 1,8. Radio 4 steeg van 1,7 naar 1,8 en RTL FM (dat zijn fm-frequentie kwijt is) ging van 2,5 naar 1,7.

Classic FM en Arrow Classic Rock blijven respectievelijk steken op 1,6 en 1,5. Slam FM ging van 1,5 naar 1,4. 747 AM zag het aandeel stijgen van 0,9 naar 1 procent. Arrow Jazz (0,6), BNR (0,4) en Kink FM (0,4) bleven gelijk in aandeel. De CRN-zenders gingen van 2,6 naar 2,3.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in