Tweede editie van 21 minuten


Sinds deze week kunnen bezoekers van de website www.21minuten.nl weer hun mening geven over politici, veiligheid, de toekomst van de hypotheek en andere onderwerpen, die de Nederlandse gemoederen bezighouden. Het opinieonderzoek leverde vorig jaar maar liefst 150.000 respondenten op.
Het onderzoek is onafhankelijk en belangeloos en wordt georganiseerd door onder meer McKinsey en Company, Planet Internet, AD, NRC Handelsblad, RTL, SBS en de STER. De bedoeling is om via een brede meting duidelijk te maken hoe Nederlanders denken over tal van onderwerpen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vragen zijn divers en variëren van 'hoe gelukkig bent u' en 'maakt u zich zorgen over Nederland' tot 'aan welk onderwerp zou u geld geven als de regering wat overhoudt'. Daarnaast krijgen de websitebezoekers persoonlijke vragen die anoniem worden behandeld. (AD)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid