Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede editie van 21 minuten

Het grootscheepse online opinieonderzoek 21 minuten is zojuist voor de tweede keer van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds deze week kunnen bezoekers van de website weer hun mening geven over politici, veiligheid, de toekomst van de hypotheek en andere onderwerpen, die de Nederlandse gemoederen bezighouden. Het opinieonderzoek leverde vorig jaar maar liefst 150.000 respondenten op.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek is onafhankelijk en belangeloos en wordt georganiseerd door onder meer McKinsey en Company, Planet Internet, AD, NRC Handelsblad, RTL, SBS en de STER. De bedoeling is om via een brede meting duidelijk te maken hoe Nederlanders denken over tal van onderwerpen.

De vragen zijn divers en variëren van 'hoe gelukkig bent u' en 'maakt u zich zorgen over Nederland' tot 'aan welk onderwerp zou u geld geven als de regering wat overhoudt'. Daarnaast krijgen de websitebezoekers persoonlijke vragen die anoniem worden behandeld. (AD)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in