Peters Head of Nickelodeon Nederland


Peters is al sinds 2008 bij Nickelodeon werkzaam als marketingmanager Nickelodeon. In haar nieuwe rol is zij eind-verantwoordelijk voor Nickelodeon en daarnaast voor alle initiatieven die MTV Networks onderneemt richting de jongste doelgroep.
Judith Peters begon haar carrière in 2003 als marketingmanager bij Nespresso om in 2006 de overstap te maken naar Moët Hennessy als marketeer Moët & Chandon en Dom Pérignon. In 2008 koos zij voor de populaire kinderzender binnen het MTV Networks portfolio.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPeters heeft zowel over Nickelodeon (met de digitale zenders Nick Hits, Nick Jr. En Nick Toons) en het nieuwe programmablok, TeenNick (vanaf 14 februari) plus over het te introduceren Kindernet, de dagelijkse leiding.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid