Overslaan en naar de inhoud gaan

Peters Head of Nickelodeon Nederland

MTV Networks heeft Judith Peters tot de nieuwe Head of Nickelodeon Nederland benoemd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peters is al sinds 2008 bij werkzaam als marketingmanager Nickelodeon. In haar nieuwe rol is zij eind-verantwoordelijk voor Nickelodeon en daarnaast voor alle initiatieven die MTV Networks onderneemt richting de jongste doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Judith Peters begon haar carrière in 2003 als marketingmanager bij Nespresso om in 2006 de overstap te maken naar Moët Hennessy als marketeer Moët & Chandon en Dom Pérignon. In 2008 koos zij voor de populaire kinderzender binnen het MTV Networks portfolio.

Peters heeft zowel over Nickelodeon (met de digitale zenders Nick Hits, Nick Jr. En Nick Toons) en het nieuwe programmablok, TeenNick (vanaf 14 februari) plus over het te introduceren Kindernet, de dagelijkse leiding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in