Overslaan en naar de inhoud gaan

Meest waardevolle Russische merken

BusinessWeek en Interbrand onderzochten de meest waardevolle Russische merken. In de top vijf komen vooral telecom- en alcoholmerken voor,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De waarde van de merken is op basis van openbaar beschikbare financiële en marketing gegevens berekend. De vijf meest waardevolle merken zijn Beeline (telecommunicatie / US $ 5.943 miljoen), MTS (telecommunicatie/ US $ 5.190 miljoen), Baltika (alcoholische dranken / US $ 1.963 miljoen), Lukoil (olie / US $ 802 miljoen) en Slavneft (olie / US $ 693 miljoen).

related partner content for mobile comes here

De 10 meest waardevolle Russische merken volgens BusinessWeek en Interbrand:

In de lijst met 40 meest waardevolle merken komen ook veel banken voor. Telecommunicatie is echter goed voor meer dan de helft van de totale waarde in de lijst.

BusinessWeek en Interbrand publiceerden de Russische lijst voor tweede maal. 10 Nieuwkomers werden dit jaar geteld, te weten Slavneft (olie), Rosneft (olie), Tatneft (olie), Pyaterochka (retail), Bank of Moscow (bank), Makfa (food), Rot Front (kleding), Stinol (witgoed), 32 (personal care) en Euroset (retail). Ze kwamen in de plaats van Gazelle (automotive), Sladko (kleding), Jubileinoe (kleding), Ochakovo (alcoholische dranken), Shatura (meubels), Prichuda (kleding), Balkanskaya Zvezda (tabakswaren), Sloboda (food), Wolga (automotive) en Cherniy Zhemchug (personal care). Eerder dit jaar publiceerde Interbrand de ranglijst van de meest waardevolle internationale merken, met Coca Cola (US $ 67.000 miljoen), Microsoft (US $ 56.926 miljoen), IBM (US $ 56.201 miljoen), GE (US $ 48.907 miljoen) en Intel (US $ 32.319 miljoen) in de top 5.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in