Ook ceo doet aan zoekmachinemarketing
De Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO) gaf onderzoeksbureau Radar Research opdracht voor zijn jaarlijkse onderzoek naar de zoekmachinemarketingbranche, en vond uit dat search allang geen zaak meer is van de junior marketeer.
Maar liefst 90 procent van alle respondenten uit het senior management zegt dat ze de laatste tijd gemiddeld of meer bezig zijn met zoekmachinemarketingprogramma’s om de organisatie omhoog te krijgen in de zoekresultaten. Vorig jaar lag dat percentage nog op 50 procent.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDit is een van de voorlopige uitkomsten uit het onderzoek; het finale rapport verschijnt aan het eind van dit jaar.Andere uitkomsten; 59 procent van de adverteerders heeft allereerst direct sales voor ogen als men start met zoekmachinemarketing, brand awareness wordt door 53 procent genoemd, gevolgd door lead generation (48 procent).
Bron: Clickz
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid