Overslaan en naar de inhoud gaan

Katja Schuurman op cover Gouden Gids

Actrice en presentatrice Katja Schuurman staat sinds vrijdag op de cover van de Gouden Gids. Het betreft een tegenreactie op de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reden voor de fellere concurrentie tussen de twee gidsen zit in de eigendom van de bedrijven. De uitgever van De Telefoongids, voormalig KPN -dochter Telemedia, is in handen van de investeerders 3i en VSS, die het rendement willen opvoeren.

related partner content for mobile comes here

Harry Michels, marketingdirecteur van de Gouden Gids spreekt in Het Financieele Dagblad tegen dat de Gouden Gids zich met de nieuwe campagne richt op de doelgroep van lager opgeleiden. "We hebben iemand gezocht die een brede groep aanspreekt en dan vooral jongeren. We willen er zijn voor heel Nederland. We zijn meer RTL dan VPRO. De uitstraling van Arnon Grunberg is inderdaad intellectueler."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in