Overslaan en naar de inhoud gaan

Progress Communications breidt uit met PR-consultants Karlijn Stoelinga en Fay Hemelrijk

Komst van beiden moet impuls geven aan kwaliteit en kennis van online marketing, ESG, CSRD en accountability.
Progress Fay Hemelrijk, Karlijn Stoelinga en Tessa Bron.jpg
Progress Fay Hemelrijk, Karlijn Stoelinga en Tessa Bron
Progress Fay Hemelrijk, Karlijn Stoelinga en Tessa Bron.jpg
Progress Fay Hemelrijk, Karlijn Stoelinga en Tessa Bron

PR- en digital marketingbureau Progress Communications heeft zich versterkt met Karlijn Stoelinga en Fay Hemelrijk.

Karlijn Stoelinga gaat aan de slag als senior pr-consultant. Zij beschikt over veel ervaring in strategische en duurzame pr en communicatie.

Stoelinga werkte eerder bij pr-bureau Pride PR, was jarenlang actief als zelfstandig pr-adviseur en was de afgelopen vier jaar corporate communicatieadviseur bij Olympia Uitzendbureau. Ze brengt daarnaast een uitgebreid medianetwerk mee binnen thema’s als duurzaamheid, diversiteit en maatschappelijke verslaggeving.

Fay Hemelrijk werkt bij Progress als medior marcom- en pr-consultant. Ze heeft een achtergrond in marketingcommunicatie, met functies als onlinemarketeer, affiliate-marketingspecialist en creative-accountmanager bij AH Studio voor APS Group. Daar was zij verantwoordelijk voor het coördineren van creatieve processen en contentontwikkeling voor Albert Heijn.

De komst van Stoelinga en Hemelrijk valt samen met een tijdelijke wijziging binnen het team. Tessa Bron, senior marketing- en pr-consultant en al jaren werkzaam bij Progress Communications, vertrekt binnenkort voor een wereldreis per motor. Gedurende haar reis blijft zij als parttime consultant verbonden aan het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in