Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactie met de klant, als hij wil

Interactieve marketing heeft de toekomst. Maar pas op: ‘it takes two to tango’, en de consument leidt de dans!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Natuurlijk is internet de grote motor achter de opkomst en doorbraak van interactiviteit in marketing. Maar vergeet ook iTV, radio, mobiele telefonie en de good old direct mail niet. Ze bieden allemaal mooie kansen om met de klant in gesprek te gaan.

related partner content for mobile comes here

Toch is er één ding waar marketeers, of ze dat nu leuk vinden of niet, zich terdege op moeten bezinnen: het is de klant die de gesprekstermen bepaalt. Met andere woorden: het heeft geen enkele zin om de consument lastig te vallen met je product of merk als die daar geen behoefte aan heeft of niet voor in de stemming is.

En dus is het enige, nogal voor de hand liggende advies: houd rekening met de wensen, interesse én emoties van de klant, het tijdstip waarop je hem benadert en het medium dat het meest past bij deze factoren. Pas dan gloort er inderdaad een gouden interactieve toekomst.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in