Interactie met de klant, als hij wil
Natuurlijk is internet de grote motor achter de opkomst en doorbraak van interactiviteit in marketing. Maar vergeet ook iTV, radio, mobiele telefonie en de good old direct mail niet. Ze bieden allemaal mooie kansen om met de klant in gesprek te gaan.
Toch is er één ding waar marketeers, of ze dat nu leuk vinden of niet, zich terdege op moeten bezinnen: het is de klant die de gesprekstermen bepaalt. Met andere woorden: het heeft geen enkele zin om de consument lastig te vallen met je product of merk als die daar geen behoefte aan heeft of niet voor in de stemming is.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn dus is het enige, nogal voor de hand liggende advies: houd rekening met de wensen, interesse én emoties van de klant, het tijdstip waarop je hem benadert en het medium dat het meest past bij deze factoren. Pas dan gloort er inderdaad een gouden interactieve toekomst.
Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid