Overslaan en naar de inhoud gaan

Google komt adverteerders tegemoet

SiteTargeting is de (nieuwe) manier om gecontroleerd banner te plaatsen in het Google netwerk. Gecontroleerd omdat er, in tegenstelling tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google gaf echter geen informatie over bereik en frequentie. Daarnaast stond Google geen third party meetsystemen toe, om deze informatie wel te verkrijgen.

related partner content for mobile comes here

Nu is het echter wel mogelijk om rapporten uit te draaien met deze informatie. Google gaat niet alles doormeten, maar berekend op basis van een steekproef het gemiddelde aantal impressies van de steek proef te zien krijgt.

Dit wordt vervolgens toegepast op de alle vertoningen over een bepaalde periode om een inschatting te krijgen van het bereik. Op dit moment is het alleen mogelijk om deze data te verkrijgen omgerekend naar een periode van 6 maanden.

Het is nog niet ideaal, maar geeft al meer inzicht geven over het bereik van campagnes. Ofwel een goede uitbreiding!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in