Overslaan en naar de inhoud gaan

Pearle: korting 2.0

Bureau Wend in Amsterdam meldt de komst van een nieuwe website van Pearle. Niet gehinderd door enige kennis van zaken vind ik Pearle een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureau in Amsterdam meldt de komst van een nieuwe website van Pearle. Niet gehinderd door enige kennis van zaken vind ik Pearle een geweldige adverteerder. Ze maakte me al vaak aan het lachen met de toppertjes op tv. Maar valt er online ook wat te lachen?

related partner content for mobile comes here

Nou, dat valt me tegen na het klikken op . Dacht eerst even dat die snorremans als opticiën een grap was, maar nee. Ook verder is alles serieus.

Wend laat weten: De nieuwe internetambities van Pearle hebben als doel de gebruiksvriendelijkheid te vergroten. Door middel van een interactieve module wordt een persoonlijke korting berekend voor elke mogelijke klant.

De interactieve module bestaat uit enkele vragen waardoor er een op maat gemaakte korting te verkrijgen is. Naast de interactieve module is het mogelijk om op de website kortingscoupons te printen. De coupons kunnen vervolgens worden ingeleverd bij één van de 210 Pearle vestigingen. De vernieuwde website schept tevens de mogelijkheid om contactlenzen thuis te laten bezorgen.

De nieuwe website geeft de interactieve ambities van de brillengigant weer. De website heeft een volledig vernieuwde navigatiestructuur en is geoptimaliseerd voor Google. In de toekomst zal de website nog meer als direct marketing instrument ingezet worden.

Leuk verzonnen, die kortingen. Maar mijnheer de brillengigant, we nemen onszelf nogal serieus. Waarom is er zo weinig te lachen in webmarketing?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in