Pearle: korting 2.0
Bureau Wend in Amsterdam meldt de komst van een nieuwe website van Pearle. Niet gehinderd door enige kennis van zaken vind ik Pearle een geweldige adverteerder. Ze maakte me al vaak aan het lachen met de toppertjes op tv. Maar valt er online ook wat te lachen?
Nou, dat valt me tegen na het klikken op Pearle.nl. Dacht eerst even dat die snorremans als opticiën een grap was, maar nee. Ook verder is alles serieus.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWend laat weten: De nieuwe internetambities van Pearle hebben als doel de gebruiksvriendelijkheid te vergroten. Door middel van een interactieve module wordt een persoonlijke korting berekend voor elke mogelijke klant.
De interactieve module bestaat uit enkele vragen waardoor er een op maat gemaakte korting te verkrijgen is. Naast de interactieve module is het mogelijk om op de website kortingscoupons te printen. De coupons kunnen vervolgens worden ingeleverd bij één van de 210 Pearle vestigingen. De vernieuwde website schept tevens de mogelijkheid om contactlenzen thuis te laten bezorgen.
De nieuwe website geeft de interactieve ambities van de brillengigant weer. De website heeft een volledig vernieuwde navigatiestructuur en is geoptimaliseerd voor Google. In de toekomst zal de website nog meer als direct marketing instrument ingezet worden.
Leuk verzonnen, die kortingen. Maar mijnheer de brillengigant, we nemen onszelf nogal serieus. Waarom is er zo weinig te lachen in webmarketing?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid