Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken lanceert tweede “Draught Beer Challenge”

Na een succesvolle kick-off in april dit jaar lanceert Heineken nu haar tweede Open Innovation Challenge op www.ideasbrewery.com. Op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een succesvolle kick-off in april dit jaar lanceert Heineken nu haar tweede Open Innovation Challenge op . Op 31 juli zal Heineken een beroep doen op creatieve geesten overal te wereld, op zoek naar frisse ideeën om: ‘de beleving van tapbier opnieuw uit te vinden’.

related partner content for mobile comes here

Bier bestaat al duizenden jaren, en terwijl recente bevindingen bevestigen dat mannen over de hele wereld nog steeds bier van de tap het liefst drinken, Heineken ziet het potentieel om inspiratie uit technologische vooruitgang en de ontwikkeling van de entertainment- en gamingindustrie naar een spannend nieuw tijdperk te brengen met bier van de tap.

Door samen te werken met internationale comedians Adam Fields en Samba Schutte, wordt de Heineken ‘Draught Beer Challenge’ door middel van een exclusieve set uitgelegd. De set is speciaal geschreven voor de uitdaging, en bevat een aantal briljante ideeën van de komieken over de manier waarop het ontwerp van bierbeleving opnieuw uit te vinden.

De Heineken Draught Beer Challenge loopt van 31 juli tot en met 28 september 2012. Om een kans te maken voor deelname aan een tweedaagse workshop in Amsterdam en een aandeel van 10.000 dollar aan prijzengeld te winnen, ga dan naar de Heineken Ideeën Brouwerij en deel je verhalen op .

De uitdaging staat open voor inwoners uit de volgende landen: Oostenrijk, Brazilië, Canada (excl. Quebec en Yukon), China, Tsjechië, Duitsland, India, Israël, Italië, Japan, Nederland, Mexico, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de VS (excl . California).

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in