Mario Piepenbrink naar TBWANeboko
Mario Piepenbrink is aangetreden als technical director bij TBWA\Neboko. Piepenbrink richtte acht jaar geleden de digitale…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Piepenbrink was met Refunk verantwoordelijk voor het produceren van campagnes voor klanten als Absolut Vodka, Adidas, Kraft, Lay's, Mercedes-Benz, Ministerie van Justitie en Volvo. Hij won hiermee meerdere Cannes Cyber Lions, ADCN Lampen en Spinawards.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Yacco Vijn, creative managing director TBWA\Neboko: 'Om consumenten te bereiken in digital en er voor te zorgen dat dingen gedeeld worden is het belangrijk dat je met echt vernieuwende concepten komt. Mario kan ervoor zorgen dat de dingen die we verzinnen optimaal gerealiseerd kunnen worden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid