Overslaan en naar de inhoud gaan

Bert Willemsen nieuwe marketingdirecteur de Persgroep Nederland

Willemsen volgt Harry de Haas op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Harry de Haas vertrekt per 1 januari 2018 naar KPN, Bert Willemsen volgt hem per direct op.

Willemsen werkt al negen jaar bij de Persgroep. Hij heeft onder meer campagne-ervaring vanuit het AD en is kenner van revenue en pricing management. Recent bemoeide hij zich met het customer insights team. 

related partner content for mobile comes here

Volgens ceo Erik Roddenhof worden Willemsens belangrijkste taken 'om in lijn met de digitale transitie strategie, marketing verder te vernieuwen en te digitaliseren'.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in