Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank Houben wordt Delegate to the Board bij KLM

Vanaf 2009 is hij als Director Brand & MarCom wereldwijd verantwoordelijk voor het KLM-merk, campagnes en media zoals Holland Herald en iFly
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Merk- en marcomdirecteur Frank Houben van KLM is vanaf 1 januari 2018 benoemd tot Delegate to the Board. In deze functie zal hij het bestuur (CEO Pieter Elbers, COO Rene de Groot en CFO Erik Swelheim) ondersteunen, adviseren en extern vertegenwoordigen. Daarnaast houdt hij zich bezig met sponsoring en het project KLM 100 jaar.

related partner content for mobile comes here

Prijzen


Vanaf 2009 is hij als Director Brand & MarCom wereldwijd verantwoordelijk voor het KLM-merk, campagnes, design en media zoals Holland Herald en iFly. Onder zijn leiding won KLM onder andere Cannes Lions, Lovie Awards, Webby Awards, Eurobest Awards, Epica's, ADCN lampen, SAN accenten, SpinAwards en Red Dot Awards.

Vanaf 2009 is hij als Director Brand & MarCom wereldwijd verantwoordelijk voor het KLM-merk, campagnes, design en media zoals Holland Herald en iFly. Onder zijn leiding won KLM onder andere Cannes Lions, Lovie Awards, Webby Awards, Eurobest Awards, Epica's, ADCN lampen, SAN accenten, SpinAwards en Red Dot Awards.

Houben bedacht bijvoorbeeld de KLM Tile & Inspire Delfts Blue Plane, de eerste grote social campagne (zie hieronder).

Afgelopen jaar haalde KLM en bureau DDB & Tribal Amsterdam 3 shortlists in Cannes met kerstcampagne Bonding Buffet.

De kerstactie 2017 wordt de laatste campagne voor Houben in zijn huidige positie. KLM is nog op zoek naar een opvolger.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in