Ken jij je consument eigenlijk nog wel?
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Om de nieuwe path to purchase te begrijpen is het belangrijk dat je onderscheid maakt tussen actieve en slapende consumenten: klanten die recent jouw merk hebben gekocht en klanten die al een tijdje jouw merk níet hebben gekocht. Actieve en slapende consumenten hebben namelijk een andere path to purchase.
Pas als je dit in kaart brengt weet je hoe je de juiste doelgroep bereikt, wat de belangrijkste touchpoints zijn, wat de beste boodschap is, wanneer je wat moet lanceren en welke investering je moet doen om resultaat te behalen.
Meer weten over actieve en slapende consumenten en veranderingen in de path to purchase? Lees hier het paper Are you leveraging your path to purchase as a path to growth?
Meer weten over actieve en slapende consumenten en veranderingen in de path to purchase? Lees hier het paper
Are you leveraging your path to purchase as a path to growth?
?
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid