Overslaan en naar de inhoud gaan

Carolien de Rooi van Sanoma naar Station10

Ze is er per 1 november begonnen als senior adviseur crossmedia.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Station10 is het adviesbureau voor mediavraagstukken.

De Rooi komt van Sanoma waar ze verantwoordelijk was voor crossmediale samenwerkingen met adverteerders.

related partner content for mobile comes here

Daarvoor werkte ze bij Ogilvy Amsterdam en Advance (met crossmediale concepten als Je Echte Leeftijd en Stay or Go),

De afgelopen 20 jaar heeft De Rooi meer dan 80 merken geadviseerd waaronder Philips, Dove, ING, Jumbo en de Nederlandse Loterij. De laatste jaren was ze bij Sanoma verantwoordelijk voor de crossmediale samenwerkingen met de belangrijkste adverteerders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in