
Anoek Hoijtink treedt toe als partner bij De Positioneerders. Na Mary Hoogerbrugge (onlangs benoemd tot Beschermvrouwe van SWOCC), Onno Maathuis en Joost Augusteijn is Hoijtink de vierde loot aan de stam van het strategisch adviesbureau.
Anoek Hoijtink (1970) startte haar loopbaan bij Unilever als insights manager en later als brandmanager voor respectievelijk Mora, Iglo en Ola. Van 2004 - 2014 was ze verbonden aan marketing-adviesbureau Branddoctors, waar zij partner en mede-eigenaar werd en tussen 2009 en 2012 de rol van managing partner op zich nam.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDaarna werkte Hoijtink in Zuid-Afrika als affiliate partner voor Innate Motion. Weer terug in Nederland werkte ze als Head of Partnerships voor UNICEF.
Hoogerbrugge zegt dat de komst van Hoijtink aansluit bij de behoeften van de markt van morgen, omdat zij zich heeft gespecialiseerd in de domeinen van consumer insights en purpose-ontwikkeling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee