Overslaan en naar de inhoud gaan

Anoek Hoijtink partner bij De Positioneerders

Het merkadviesbureau groeit met de komst van Hoijtink van drie naar vier partners.
Anouk Hoijtink
Anouk Hoijtink
© De Positioneerders
Anouk Hoijtink
Anouk Hoijtink
© De Positioneerders

Anoek Hoijtink treedt toe als partner bij De Positioneerders. Na Mary Hoogerbrugge (onlangs benoemd tot Beschermvrouwe van SWOCC), Onno Maathuis en Joost Augusteijn is Hoijtink de vierde loot aan de stam van het strategisch adviesbureau.

related partner content for mobile comes here

Anoek Hoijtink (1970) startte haar loopbaan bij Unilever als insights manager en later als brandmanager voor respectievelijk Mora, Iglo en Ola. Van 2004 - 2014 was ze verbonden aan marketing-adviesbureau Branddoctors, waar zij partner en mede-eigenaar werd en tussen 2009 en 2012 de rol van managing partner op zich nam.

Daarna werkte Hoijtink in Zuid-Afrika als affiliate partner voor Innate Motion. Weer terug in Nederland werkte ze als Head of Partnerships voor UNICEF.

Hoogerbrugge zegt dat de komst van Hoijtink aansluit bij de behoeften van de markt van morgen, omdat zij zich heeft gespecialiseerd in de domeinen van consumer insights en purpose-ontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in